لوگو

بانک ها و شرکت های وابسته


شرکت مدیریت امن الکترونیک کاشف

درباره کاشف

شورای پول و اعتبار در یک‌صد و پنجاه و یکمین جلسۀ خود در تاریخ 07/09/1391، بانک مرکزی ج.ا.ا را مکلف نمود تا «مرکز کنترل امنیت شبکه و فوریت‌های بانکی (کاشف)» را به‌ منظور حفظ و ارتقای امنیت نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیکی و مواجهه صحیح و به‌ موقع با تهدیدات درونی و بیرونی نظام بانکی کشور، ایجاد نماید.
در این راستا بانک مرکزی ج.ا.ا با هدف تقویت بنیه فنی و ایجاد ساختاری چابک و دانش‌بنیان، شرکت مدیریت امن الکترونیکی کاشف را در تاریخ 1392/12/18و با شماره 451232 در ادارۀ کل ثبت‌ شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری به‌ طور رسمی به ثبت رسانده و تأسیس‌  نمود و بنا بر محتوای مادۀ هشتم از فصل پنجم «مقررات ناظر بر فعالیت مرکز کاشف» که در تاریخ 1394/07/21 به تصویب «شورای راهبردی امنیت اطلاعات بانک مرکزی ج.ا.ا» رسید، تمامی وظایف محوله به مرکز کاشف را به این شرکت واگذار نمود.
بدین ترتیب شرکت کاشف به‌عنوان مجری اهداف حاکمیتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حوزه «مدیریت و هدایت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات بانکی» معرفی گردید.
این شرکت با توجه به مأموریت‌های محوله و به پشتوانه تخصص، تعهد، ابزارهای قانونی مؤثرِ در اختیار و حسن تعامل با سازمان‌ها و نهادهای حاکمیتی و مسئولین ذیربط از یک‌ سو و شبکه بانکی کشور از سوی دیگر، تنها مسیر و حلقه پیوند سیاست‌گذاران و سازمان‌های مسئول در زمینه امنیت اطلاعات با نظام بانکی کشور و تسهیلگر این امر خواهد بود.
شرکت کاشف تلاش می‌کند تا در سایه هم‌افزایی میان تمامی بازیگران قانونی این حوزه، شرکتی مسئول و ایفاگر بخشی از وظایف حاکمیتی بانک مرکزی ج.ا.ا در عرصه نظام پولی کشور و مقوّم ثبات مالی، امنیت دارایی‌ها و اطلاعات مالی شهروندان و نگهبان حقوق مشتریان و ذی‌نفعان نظام پولی کشور باشد. 
طراحی پورتال شرکت مدیریت امن الکترونیکی (کاشف) یکی دیگر از پروژه های موفق شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد. یکی از مهمترین دغدغه ها در این پروژه امنیت پورتال سازمانی این شرکت میبود که پورتال سیگما به عنوان امن ترین پورتال سازمانی ایران انتخاب این شرکت است. از دیگر قابلیت هایی که در این پروژه بر روی آن تایید شده بود توسعه پذیری و قابلیت فرم ساز پیشرفته بود که سیگما این نیازهای را نیز به بهترین شکل برآورده کرده است. 

کاشف مدیریت امن الکترونیکی

وب سایت : https://www.kashef.ir
ایمیل: info@kashef.ir
تلفن: 22266217-021



 
کلمات کليدي
پورتال مدیریت امن الکترونیک کاشف, پورتال شرکت مدیریت امن الکترونیک کاشف, شرکت مدیریت امن الکترونیک کاشف, سایت کاشف, سامانه کاشف, پورتال, پرتال, پورتال سازمانی, پرتال سازمانی
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.