پورتال سيگما

پورتال آستان قدس رضوی

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی عنوان رسمی مجموعه‌ایست که حرم مطهر رضوی‌‌‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎، موقوفات و متعلقات آن را سرپرستی و مدیریت می‌کند و در جهت احیاء درست موقوفات گام برمی‌دارد. این مجموعه تمام توان خود را به کار گرفته تا خدمات مورد نیاز زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) را با اتکا بر نذورات و اوقاف زائران حرم رضوی تأمین کند. نوسازی و بازسازی حریم مقدّس حرم، نگهداری و آماده‌سازی اماکن متبرّکه جهت میزبانی زائران، ایجاد امکانات مختلف برای انجام زیارتی آسوده همراه با شناخت، راهنمایی زائران و... از جمله خدمات آستان قدس رضوی است که در یک نگاه اجمالی، به چشم می‌آید؛ اما محدوده‌ی فعالیت‌های آستان قدس رضوی، فراتر از ابعاد گسترده‌ی حرم مطهر است. موزه‌ها، کتابخانه‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس، مراکز بیمارستانی و درمانی و مراکز صنعتی، از دیگر فعالیت‌های آستان قدس رضوی است. طراحی سامانه ها و راه اندازی پورتال این نهاد بدست متخصصین توانمند سیگما انجام گرفته شده است.

آدرس: مشهد مقدس، چهار راه شهدا، سازمان مرکزی آستان قدس رضوی، ساختمان شماره 9
سامانه پیامک : 30008
کد پستی :949-34716-91
شماره تماس : 05132218008

سامانه ثبت نام پیمانکاران حقوقی در مناقصات

شرکت های حقوقی جهت شرکت در مناقصات آستان قدس رضوی می بایست به این سامانه مراجعه کرده و نسبت به ثبت و ارسال اطلاعات خود اقدام نمایند. مدیران شرکتها با استفاده از این سامانه می بایست تصویر لوگو، کاتالوک، رزومه اساس نامه و مجوز فعالیت شرکت را بارگزاری کنند و نسبت به ثبت اطلاعات هویتی و تکمیلی مانند نام شخصیت حقوقی، کد اقتصادی و شناسه ملی شرکت، زمینه فعالیت، آدرس و... اقدام نمایند.

سامانه مناقصات و مزایدات آستان قدی رضوی

جزئیات فراخوان های کلیه مناقصه ها و مزایده ها در این سامانه بروز رسانی میشود. اشخاص حقیقی و حقوقی با مراجعه به این سامانه میتوانند از آخرین مناقصه ها و مزایده های آستان قدی رضوی همراه با جزئیات کامل مطلع شوند و نسبت به شرکت در آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

سامانه ثبت نام دوره سوپرویژن تربیت مشاور و درمانگر معنوی

مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی با هدف گسترش حوزه دانش روان شناسی و مشاوره مبتنی بر آموزه های دینی و در راستای رشد و توانمندسازی مشاوران و روانشناسان با رویکرد دینی و پرورش نیروهای مستعد،دوره سوپرویژن تربیت مشاور و درمانگر معنوی را جهت خدمت رسانی به زائران و مجاوران برگزار می کند. علاقه مندان با مراجعه به این سامانه و درج اطلاعات هویتی و تکمیلی میتوانند در این دوره ها ثبت نام کنند.

سامانه شرکت در مسابقه مسافران نورالهدی

دراین مسابقه مخاطبان و علاقه مندان مسابقه نورالهدی میتوانند زیباترین خاطره خود یا خانواده  را از زیارت امام رضاعلیه السلام انتخاب کرده وپس از مکتوب نمودن، آن را برای این مسابقه ارسال نمایند. کاربران همچنین میتوانند نقاشی، عکس و دلنوشته ای رادر قالب نامه ای به امام رضا علیه السلام برای مسابقه مسافران نورالهدی بفرستند.

سامانه ثبت پرسش

زائرین و تمامی ملت شریف ایران با مراجعه به این سامانه میتوانند سؤالات خود درباره آستان قدس رضوی و خدمات آن، نحوه اداره مجموعه اماکن متبرکه و نیز سوالات شرعی واعتقادی‌ را در فرم مربوطه درج و برای آستان قدس رضوی ارسال نمایند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.