پورتال سيگما

پورتال موزه عبرت ایران

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی موزه عبرت ایران

ساختمانی در باغ ملی تهران است که در زمان حکومت پهلوی "زندان زنان" و بعد زندان کمیته مشترک ضد خرابکاری نام گرفت‌ و توسط ساواک مورد استفاده بود. پس از انقلاب ۱۳۵۷ "بازداشتگاه توحید" نام گرفت و سرانجام در سال ۱۳۸۱ به موزه تبدیل شده و "موزه عبرت" نامیده شد. در دوران ستم شاهی، این زندان از سوی سازمانهای مختلف امنیتی و انتظامی خصوصاً ساواک و کمیته مشترک ضدخرابکاری جهت بازداشت و شکنجه زندانیان سیاسی مورد استفاده قرار می‌گرفت. آویزان کردن از سقف، دستبند قپانی، آویزان کردن صلیبی، شوک الکتریکی، آپولو، سوزاندن نقاط حساس بدن با فندک و شعله شمع، قفس هیتردار، صندلی هیتر دار، باتوم برقی، شلاق با کابل برقی از متداولترین شکنجه‌های مأموران شکنجه کمیته بودند. طراحی و راه اندازی سامانه و پورتال موزه عبرت توسط مهندسین شرکت سیگما انجام گرفته است.

آدرس : تهران ، میدان امام خمینی(ره) ، ابتدای خیابان فردوسی جنوبی ، خیابان کوشک مصری ، خیابان شهید یارجانی ، پلاک11
تلفن : 7 و 66722096 - 021

سیستم ثبت نظرات مردمی

بازدیدکنندگان گرامی و کلیه علاقه مندان با مراجعه به این بخش و درج اطلاعات هویتی هویتی و تکمیلی، میتوانند سوالات، ابهامات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با مسئولین موزه در میان بگذارند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.