پورتال سيگما

پورتال شرکت مشاوره رتبه بندی ایران

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی شرکت مشاوره رتبه بندی ایران

شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران با حمایت وزارت امور اقتصادی و دارایی، نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مشارکت کلیه بانک‌های کشور و برخی از شرکت‌های بزرگ بیمه و لیزینگ در آبان ماه 1385 بصورت سهامی خاص تحت شماره 282395 و شناسنامه ملی 10103197122 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تاسیس شده است. شرکت در راستای تحقق ماده 5 قانون تسهیل اعطای تسهیلات مصوب مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد رتبه‌بندی اعتباری و اعتبارسنجی به نظام بانکی و اعتباری کشور معرفی شد.
هدف اصلی شرکت به عنوان شرکت سنجش اعتبار (Credit Bureau)، بهبود مدیریت ریسک سیستم اعتباری کشور از طریق ارائه خدمات رتبه‌بندی اعتباری و اعتبارسنجی به آنها می باشد. استفاده از خدمات شرکت موجب خواهد شد تا شرکت‌های اعتباردهنده از وضعيت کنونی و سابقه اعتباری مشتریان خود در کل نظام بانکی مطلع شده و آنها را قادر می سازد تا تصمیمات اعتباری خود را بصورت علمی، با ریسک کمتر و در زمان سریعتری اتخاذ نمایند. طراحی و اجرای پرتال و سامانه های تحت وب این شرکت توسط مهندسین زبده شرکت سیگما انجام شده است.

آدرس : تهران – خیابان گاندی – کوچه یکم – پلاک 2 – طبقه پنجم
تلفن : 02187700500

سامانه اعتبارسنجی افراد

این سامانه بمنظور گزارش گیری رتبه اعتباری ویژه اشخاص حقیقی طراحی و راه اندازی شده است. کاربران ( اشخاص حقیقی ) جهت مشاهده و گزارش گیری رتبه اعتباری خود تنها کافیست کدملی و شماره موبایل خود را در سامانه وارد نمایند و با واریزی مبلغ تعیین شده و احراز هویت از طریق OTP، گزارش خود را در سامانه دریافت نمایند.

سامانه اعتبارسنجی شرکتها

این سامانه بمنظور گزارش گیری رتبه اعتباری ویژه شرکتها طراحی و راه اندازی شده است. کاربران ( اشخاص حقوقی ) جهت مشاهده و گزارش گیری رتبه اعتباری خود میبایست شناسه ملی شرکت، کد ملی و شماره همراه مدیرعامل شرکت را در فرم مربوطه وارد نمایند و با واریزی مبلغ تعیین شده و احراز هویت از طریق OTP، گزارش خود را در سامانه دریافت نمایند.

سامانه ثبت اعتراض به گزارش اعتباری

کاربران اعم از اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی در صورت مشاهده مشکل در گزارش اعتباری خود میتوانند فرم اعتراض به محتوای گزارش اعتباری را تکمیل و ارسال نمایید. اعتراض دریافتی از طریق کاربر شعبه به نماینده بانک و در نهایت به نماینده سامانه اطلاع داده شده و نماینده سامانه با پیگیری موضوع و در صورت صحیح‌ بودن ادعا، زمینه اصلاح آن را در سامانه از طریق بانک ارسال‌کننده اطلاعات فراهم می‌نماید.

سامانه ثبت اعتراض به محتوای گزارش اعتباری

کاربران در صورت مشاهده هرگونه مشکل در گزارش اعتباری خود میتوانند فرم اعتراض به محتوای گزارش اعتباری را تکمیل و ارسال نمایید. برای اینکار کافیست پس از درج اطلاعات هویتی خود، اقدام به نوشتن توضیحات لازم نمایند.

سامانه ارتباطی

اشخاص حقیقی و حقوقی با مراجعه به این بخش و درج اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل خود قادر خواهند بود مسائل، مشکلات و نظرات خود را با مسئولین ذیربط در میان بگذارند و منتظر تماس کارشناسان این شرکت باشند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.