پورتال سيگما

پورتال دانشگاه ملایر

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی دانشگاه ملایر

درسال 1384 مجتمع آموزش عالی ملایر از دانشگاه بوعلی سینا مستقل شد و رسماً به عنوان دانشگاه ملایر فعالیت خود را آغاز کرد. با تلاش و کوشش مسئولین، روند تکمیل پروژه ساختمان اصلی دانشگاه شتاب بیشتری یافت و سایت جدید دانشگاه در سال 1386 به بهره برداری رسید. پس از آن با اهتمام مسئولین برای توسعه همه جانبه دانشگاه، تلاش های فراوانی برای اخذ مجوز رشته های جدید آغاز گردید. در حال حاضر دانشگاه ملایر 71 رشته تحصیلی شامل 14رشته در مقطع دکتری، 31 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 26 رشته در مقطع کارشناسی گردید. هم اکنون حدود 6400 دانشجو در قالب هفت دانشکده عمران و معماری، فنی و مهندسی، منابع طبیعی و محیط زیست، علوم پایه، علوم ریاضی و آمار، ادبیات و علوم انسانی و کشاورزی مشغول به تحصیل هستند. طراحی پورتال دانشگاهی ملایر توسط متخصصین شرکت سیگما انجام شده است.
آدرس : ملایر،کیلومتر 4 جاده ملایر - اراک، دانشگاه ملایر
کدپستی: 95863-65719

سامانه نظرسنجی

این سامانه بمنظور تحقق تکریم ارباب رجوعان دانشگاه ملایر طراحی و راه اندازی شده است. دانشجویان و مراجعه کنندگان محترم دانشگاه ملایر می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در تمامی مراحل خدمات دهی، از طریق فرم موجود در سامانه به مسئولین دانشگاه انتقال دهند. این سامانه در راستای طرح تحول دیجیتال و دولت الکترونیک در نظام توسعه اداری کشور برای این دانشگاه بزرگ توسط شرکت سیگما طراحی و راه اندازی شده است.

سامانه ارزیابی ایده های دانشجویی

دانشجویان خلاق دانشگاه ملایر با مراجعه به این سامانه و درج اطلاعات هویتی خود میتوانند ایده های خود را همراه با راهکارهای حل مسئله با مسئولین دانشگاه مطرح کنند و در مراجعات بعدی خود به سامانه، نتیجه بررسی ها را مشاهده نمایند.

سامانه تکریم حقوق دانشجویی

این سامانه با هدف تکریم دانشجویان دانشگاه ملایر راه اندازی شده است؛ دانشجویان با مراجعه به این سامانه و درج اطلاعات هویتی و شماره دانشجویی خود، میتوانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را درباره مسائل مختلف دانشگاه با مسئولین مطرح کنند و در مراجعات بعدی خود، پیگیر پاسخ نظر خود باشند.

سامانه نظام پیشنهادات دانشگاه ملایر

سامانه پذیرش و بررسی پیشنهادها در دانشگاه ملایر با هدف ایجاد روحیه مشارکت فردی و گروهی، ایجادخلاقیت، پویائی وتشریک مساعی در جهت بهبود فرایندهای کاری وخدمات سازمانی، بهبود جریان ارتباطات انسانی برای مسئله یابی، چاره جویی و حل مسائل و مشکلات سازمانی طراحی و راه اندازی شده است.

سامانه تقویم آموزشی

دانشجویان ورودی های مختلف با مراجعه به سامانه تقویم آموزشی دانشگاه ملایر میتوانند در هر نیم سال تحصیلی، جزئیات برنامه ریزی دروس ارائه شده در ترم جاری را مشاهده کنند. تاریخ و زمان انتخاب واحد اینترنتی، ثبت درخواست مرخصی تحصیلی، حذف و اضافه دروس و امتحانات در این سامانه قابل مشاهده خواهد بود.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.