پورتال سيگما

پورتال دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی دانشکده بهداشت دانشگاه تهران

به هنگام تاسیس دانشگاه تهران درسال 1313 که همزمان با تشکیل دانشکده پزشکی بود، زمینه های مناسبی برای آغاز تحقیقات پزشکی فراهم آمد. تحقیقات پزشکی در دانشگاه تهران با تاسیس کرسی انگل شناسی و بخش تجسس در سال 1319 و با تجدید نظر در برنامه های آموزشی دانشکده پزشکی رسما" پی ریزی گردید و مورد تصویب قرار گرفت. در سال 1344 کرسی بهداشت نیز به کرسی انگل شناسی پزشکی و بیماریهای گرمسیری پیوست و در نتیجه ادغام سه گروه فوق الذکر گروه علوم بهداشتی دانشکده پزشکی دانشگاه تهران تاسیس شد و همچنین انستیتو انگل شناسی پزشکی و بهداشت گرمسیری به انستیتو تحقیقات بهداشتی تغییر نام یافت و انجام تحقیقات علمی در زمینه بیماریهای بومی کشور که تحقیق در مورد آنها مهم و برای دستگاههای اجرائی کشور ضروری بود، به عنوان هدف اصلی آن تعیین گردید. سر انجام در هجدهم تیر ماه 1345 در یکصدو پانزدهمین جلسه شورای مرکزی دانشگاههای ایران، اساسنامه دانشکده بهداشت پذیرفته شد. طراحی پورتال آموزشی دانشکده بهداشت دانشگاه تهران بدست متخصصین توانمند شرکت سیگما انجام شده است.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان پورسینا، دانشکده بهداشت
مرکز تلفن دانشکده: 42933333

سامانه انتقادات پیشنهادات

دانشجویان، کارکنان، پزشکان و اعضای هیئت علمی دانشکده بهداشت دانشگاه تهران از طریق این سامانه و تکمیل اطلاعات فرم مربوطه، قادر خواهند بود نظرات، پیشنهادات و انتقادات را ثبت و به دست مسئولین زیربط برسانند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.