1395/3/3 دوشنبه وب کنفرانس
product

(web conference)وب کنفرانس

  • کلاس آنلاین Online Room

    کیفیت عالی ارسال صدا و تصویر با صفحه عریض (16:9) widescreen، یادگیری آسان در امنیت کامل، تسهیل در اتصالات بدون IP ،Valid امکان فارسی سازی کامل منوها، بدون نیاز به سرعت های بالا

  • وب کنفرانس WebConference

    آموزش از راه دور ادارات کل، موسسات علمی و تحقیقاتی، آموزشگاه ها ، دانشگاه های بین المللی الکترونیکی و ...

  • کلاس مجازی Virtual Class

    عدم محدودیت همزمانی جلسات آنلاین (تحت وب) و ساعات و دوره های برگزاری - مطابق با سامانه مدیریت آموزش الکترونیکی LMS با API فعال، صرفه جویی در وقت و هزینه ها، هماهنگ با مودل Moodle و ...

1395/2/12 یکشنبه برنامه ساز و فرم ساز سیگما
product

برنامه ساز، فرم ساز (Form and Application Builder)

به کمک برنامه ساز سیگما می توان انواع نرم افزارها و فرم های یک سازمان یا شرکت را تحت وب و بدون نیاز به برنامه نویسی و دانش برنامه نویسی تولید نمود. در ترکیب برنامه ساز و فرم ساز با گردش کار می توان فرم های الکترونیکی را به گردش درآورد و نرم افزارهای دارای گردش کار را ایجاد نمود.
1395/2/12 یکشنبه مدیریت فرایندهای سازمانی
product

مدیریت فرایند های سازمانی bpms و گردش کار work flow

سیستم مدیریت فرآیندهای سازمان سیگما به شما کمک میکند‌ تا فرآیندهای درون سازمانی خود را در قالب ابزارهایی مثل فرم های الکترونیکی، کارتابل های الکترونیکی، صفحه های الکترونیکی طراحی، پیاده سازی، اجرا و کنترل نمایید. با استفاده از این ابزار قدرتمند می توانید به سادگی فرآیندهای سازمان خود را مدیریت کنید. سیستم گردش کار سیگما با رابط کاربری گرافیکی تحت وب و بسیار ساده، امکان تعریف فرآیندهای درون سازمانی را فراهم آورده و امکان پیاده سازی سیستمهای موجود سازمان را به سادگی ممکن می سازد. در نرم افزار برنامه ساز قدرتمند سیگما امکان ایجاد یک گردش کار بوسیله فرم ها و مرتبط کردن فرم ها به یکدیگر با استفاده از خدمات الکترونیکی پیشرفته دارای گردش کار چندمرحله ای جهت بررسی و تکمیل پرونده ها با امکان ثبت درخواست، ارسال، ارجاع، تایید یا رد درخواست و به همراه ارائه کد پیگیری و ارائه پاسخ به کاربر بصورت ایمیل و sms وجود دارد.
1395/2/12 یکشنبه گزارش ساز
product

گزارش ساز (Report Builder)

به کمک گزارش ساز سیگما می توان انواع گزارش های جدولی و نموداری ساده و پیشرفته یک سازمان یا شرکت را تحت وب و بر اساس بانک های اطلاعاتی ایجاد شده با برنامه ساز و مدیریت فرآیندهای سازمان طراحی و تولید نمود.
  • امکان ایجاد گزارشات متنی و نموداری روی رکوردهایی که از طریق فرم ثبت شده اند

  • امکان ایجاد گزارشات متنی یک سطحی

  • امکان ایجاد گزارشات متنی چند سطحی و استفاده از موجودیت های پدر و فرزند در گزارش و عملکردهای تعداد، مجموع، میانگین

  • امکان ایجاد فیلدهای محاسباتی شامل -تعداد، معدل، امکان محاسبات ریاضی و...

  • بر روی فیلدهای گزارش امکان تعریف فیلتر وجود دارد

  • امکان ایجاد فیلدهای شرطی Pivot

  • امکان ایجاد گزارش های ستونی و تعیین سطر و ستون آن

  • امکان ایجاد گزارش های دایره ای

1395/2/12 یکشنبه مدیریت محتوا
product

مدیریت محتوا cms (Content Management System)

با کمک CMS پورتال سیگما به راحتی و در حداقل زمان می توان نسبت به راه اندازی پورتال یا وب سایت یک سازمان یا شرکت با امکانات متنوع اطلاع رسانی متنی، مالتی مدیا در چندین زبان و مجوز دهی، ایجاد صفحات، تغییرات در منوها و اضافه یا حذف ماژول های طراحی شده در صفحات بدون نیاز به تغییر در کد نرم افزار و قابلیت تغییر قالب، ضمن تامین امنیت مناسب اقدام نمود.
1395/2/12 یکشنبه یکپارچه سازی داده ها
product

یکپارچه سازی(Enterprise Application Integration)

EAIفرایندی است که موجب می شود تا نرم افزار های درون یک سازمان با یکدیگر مرتبط میگردند و پیوندی بین آنها برقرار می شود تا به ساده سازی و خودکارسازی فرایندها در وسیع ترین حد ممکن کمک کند . با استفاده از EAI دیگر لازم نیست در صورت تغییر یک داده تمامی داده های مربوطه در تمامی مکان ها دچار تغییر شوند و فقط یکی آنها تغییر می کند که این امر باعث جلوگیری از عملیات های اضافی و بیهوده دیگر می شود . با کمک امکانات یکپارچه سازی(EAI)، تبادل اطلاعات بین ماژولها، ارتباط با سایر Web Service ها و بانکهای اطلاعاتی خارج از پورتال سیگما ممکن می گردد.
مزیت های استفاده از فرایند یکپارچه سازی (EAI)
  • قابلیت دسترسی Real Time به اطلاعات درون سیستم ها

  • کمک به افزایش بهروری از سازمان ها

  • حفظ یکپارچگی اطلاعات در سراسر سیستم های چندگانه

  • آسان سازی توسعه و نگهداری سیستم ها

1395/2/12 یکشنبه فروشگاه الکترونیک
product

فروشگاه الکترونیک (E-Shop)

به کمک فروشگاه الکترونیک سیگما، یک شرکت یا سازمان می تواند محصولات خود را تحت وب، با امکان پرداخت و سفارش الکترونیکی عرضه نماید. در ماژول فروشگاه الکترونیک قابلیت هایی مانند امکان تعریف شرکت های سازنده محصولات، معرفی کالاهای هر شرکت به همراه قیمت و سایر مشخصات کالا، ثبت سفارش، پیگیری وضعیت سفارش، تعداد سفارش ها، موجودی انبار، محاسبه مالیات، محاسبه تخفیفات، پرداخت آنلاین و...وجود دارد.
1
نسخه قابل چاپ