لوگو

دانشگاه ها


دانشگاه پیام نور



درباره دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور در سال 1367 پس از تجمیع امکانات دانشگاه آزاد ایران و ابوریحان بیرونی، به عنوان تنها دانشگاه آموزش باز و از دور در جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد. مدارکی که این دانشگاه به دانشجویانش اعطاء می‌نماید معتبر و هم تراز مدارک دیگر دانشگاه‌های دولتی است.
پیام نور فعالیت آموزشی خود را با پذیرش اولین گروه دانشجویی در 5 رشته تحصیلی و در 28 مرکز آغاز کرد. دانشگاه پیام نور علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری که سالیانه توسط سازمان سنجش برگزار می‌گردد؛ از طریق برگزاری دوره‌های فراگیر نیز دانشجو می‌پذیرد.
این دانشگاه در حال حاضر دارای 495 مرکز و واحد در سراسر کشور است که به شکل استانی در 31 استان ساماندهی شده‌اند و نیز دارای یک مرکز برون مرزی تحت نام دفتر برنامه ریزی و هماهنگی مراکز بین‌الملل است که در سازمان مرکزی مستقر می‌باشد. تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه در رشته‌های مختلف بالغ بر 3800 نفر و تعداد دانشجویان بالغ بر 850 هزار نفر است.
طراحی پرتال سازمانی دانشگاه پیام نور توسط شرکت طراحی پورتال سیگما ، بهترین پورتال ساز آموزشی کشور تهیه شده توسط شرکت سیگما و دارای پروانه امنیت نرم افزار

سیستم اساتید دانشگاه پیام نور

این سیستم به این صورت است که اساتید دانشگاه پیام نور وارد سایت شده و از این بخش امکان ثبت نام و قرار دادن پروفایل خود در سیستم را دارند و سپس امکان جستجو و مشاهده ی پروفایل استاتید برای دانشجویان ایجاد می گردد که شامل مقالات ، سوابق تحصیلی و سوابق کاری و... می باشد و امکان پرسش و پاسخ و ارتباط با استادان نیز وجود دارد.
 

دانشگاه پیام نور

آدرس: تهران، مینی سیتی، بلوار ارتش، اول شهرک نفت، خیابان نخل، سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور
وب سایت: http://pnu.ac.ir
صندوق پستی: 4697-19395  
تلفن: 23320000
نمابر: 22441511
 
کلمات کليدي
پورتال دانشگاه پیام نور, سایت دانشگاه پیام نور, طراحی پرتال, طراحی پورتال, پورتال سازمانی, پرتال
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.