لوگو

شرکت های بزرگ خصوصی


شرکت بین المللی گروه مانی آسیا

از تجارتخانه رحمانی تا مانی

تجارت خانوادگی خشکبار در خانواده رحمانی از سال 1256 آغاز شد و تاکنون نسل به نسل در این خانواده منتقل شده است. در سال 1310، حسین رحمانی نرج آباد اولین کارخانه این تجارت خانه را تاسیس نمود. 
ازسال 1333، محسن رحمانی نرج آباد به ادامه کار پدر پرداخت و در طول پنج دهه فعالیت، چندین کارخانه ی کاملا مکانیزه با تجهیزات پیشرفته در زمان خود را راه اندازی کرد. درطول همین دوره بود که صادرات به روسیه و اروپا رونق گرفت.
در سال 1369 با پیوستن نسل سوم خانواده رحمانی به پدر، تجارتخانه رحمانی به نام شرکت خشکبار آذربایجان شرقی تغییر نام داد و پس از آن چندین کارخانه مستقل با تجهیزات مدرن وپیشرفته اروپایی، بصورت مجزا تاسیس شد که این موضوع در توسعه صادرات به بیش از 90 کشور نقش اساسی داشت و سالانه محموله های عظیمی از خشکبار ایران به اقصی نقاط جهان صادر می شود.
فعالیت تجاری این مجموعه در ایران و به موازات آن در دفاتر کشورهای بلژیک (شهر بروکسل) و کشور امارات (شهر دوبی) ادامه داشت و در همین دوران موفق به دریافت جوایز گوناگون بین المللی گردید، مانند:
سه سال متوالی صادر کننده نمونه کشور ایران 
  • جایزه کیفیت اروپا از کشور فرانسه
  • جایزه کیفیت امریکا
  • جایزه غذایی آلمان
در سال 1385 فرآوری و بسته بندی آجیل و خشکبار تحت نام تجاری مانی بر گرفته از نام خانوادگی موسس آن آغاز گردید و کسب و کار خانواده وارد مرحله جدیدی گردید. در سال 1393 در راستای اصلاح ساختار شرکتهای گروه و تکمیل زنجیره ارزش، کلیه فعالیتهای صنایع غذایی گروه در شرکت توسعه فرآورده های غذایی مانی متمرکز گردید.
مانی در سال های مختلف موفق به دریافت جوایز ایمنی سلامت گردید و در سال 1395 نیز به عنوان برگزیده یازدهمین جشنواره قهرمان صنعت انتخاب گردید.
مانی همواره تلاش کرده است سنت های خانوادگی، مهارتها و تجربیات نسل های گذشته را با تکنولوژی های روز و دنیای مدرن در هم بیامیزد و محصولی باکیفیت و در بهترین بسته بندی به مصرف کنندگان در سراسر جهان عرضه کند.
طراحی پورتال سازمانی شرکت بین المللی گروه مانی آسیا توسط شرکت طراحی پرتال سیگما  تولید کننده انواع پورتال های سازمانی خبری و آموزشی ایجاد شده است

شرکت بین المللی گروه مانی آسیا

آدرس: ایران , تهران , کیلومتر 8 جاده مخصوص , شهرک استقلال , بلوار عبیدی , خیابان ششم , پلاک 3
وب سایت: http://manicompany.com
تلفن تماس: 8276 21 98+
 
کلمات کليدي
شرکت بین المللی گروه مانی آسیا, سایت شرکت بین المللی گروه مانی آسیا, پورتال شرکت بین المللی گروه مانی آسیا, طراحی پورتال, پورتال, پرتال سازمانی, پورتال سازمانی
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.