پورتال سيگما

پورتال تجارت الکترونیک پارسیان

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(تاپ) با نام تجارت الکترونیک ایرانیان در تاریخ 1379/02/18 به‌صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و طی شماره 164214 مورخ 1379/04/8 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران ثبت و فعالیت گسترده خود را در زمینه ایجاد و توسعه شبكه‌های پرداخت الكترونیكی در كشور آغاز نموده است. بخش عمده‏ ای از سهام شرکت متعلق به شرکت گروه داده ‏پردازی بانک پارسیان از شرکت‏ های وابسته به بانک پارسیان بوده و دفتر اصلی آن در تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خیابان شهید سلطانی، پلاك 8 واقع میباشد. طراحی پورتال شرکتی تاپ یکی دیگر از پروژه های موفق سیگما میباشد.
تلفن: 87-22661777
فکس: 88787535
پست الکترونیکی: info@pecomco.com

سیستم شارژ اتوماتیک

مشتریان و یا کاربران تاپ با مراجعه به این سامانه و تعیین نوع سیمکارت، مبلغ و درج شماره خط خود، میتوانند از سیستم شارژ اتوماتیک استفاده کنند تا پس از اتمام اعتبار، سیمکارت شان بصورت خودکار شارژ شود.

خرید اینترنتی شارژ

مشتریان و یا کاربران تاپ با مراجعه به این سامانه و تعیین نوع سیمکارت و مبلغ شارژ مورد نظرخود، سیمکارت خود را بصورت مستقیم و غیر مستقیم در سریع ترین زمان ممکن شارژ کنند.

سامانه استعلام وضعیت پرداختی قبض

مشتریان و یا کاربران تاپ با مراجعه به این سامانه و ثبت اطلاعات قبوض خود میتوانند از آخرین وضعیت پرداختی قبوض مطلع شوند و در صورت بدهی، نسبت به پرداخت آنها اقدام کنند.

سامانه پرداخت قبوض

مشتریان و یا کاربران تاپ با مراجعه به این سامانه و درج اطلاعات مربوط به قبوض خود میتوانند نسبت به پرداخت قبوض مصرفی بصورت تکی و گروهی اقدام کنند.

سامانه کمک به موسسات خیریه

این سامانه جهت امور خیرخواهانه و انسان دوستانه طراحی و راه اندازی شده است. آن دسته از کاربران تاپ که تمایل به شرکت در امور خیریه دارند، با عضویت در این سامانه و انتخاب موسسه مد نظر خود میتوانند کمک های نقدی خود را بصورت پرداخت الکترونیکی انجام دهند.

سامانه ثبت درخواست استخدام

کارشناسان و متخصصین علاقه مند به استخدام در شرکت تاپ، با مراجعه به این بخش و تکمیل فیلدهای مربوطه میتوانند درخواست استخدام خود را ثبت و ارسال نمایند و در مراجعات بعدی خود، از طریق کد رهگیری نتیجه درخواست خود را پیگیری کنند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.