پورتال سيگما

دلیل اهمیت وجود سامانه میز خدمت در سازمانها چیست؟

سالهاست که بروکراسی های اداری سنتی علاوه بر ایجاد بازدهی پایین در بخش خدمات دهی به ارباب رجوعان سازمان ها و ادارات، هزینه های هنگفت غیرمستقیمی را نیز تحمیل سازمان ها کرده است. مراجعات بسیار بالای ارباب رجوع برای انجام ثبت و پیگیری درخواست ها، گم شدن مدارک و مستندات، عدم اطلاع ارباب رجوع از مقررات، مراحل و رویه های انجام کار و همچنین عدم شفافیت در نظام اداری دستگاه های اجرایی موجب جلوگیری از تسریع خدمات دهی، نارضایتی ارباب رجوع و همچنین افزایش هزینه های دستگاه های اجرایی میشود که در نهایت با تصویب نامه 1127128 حقوق شهروندی در نظام اداری شورای عالی کشور سال 1395،  سازمان اداری و استخدامی کشور دستورالعمل میز خدمت را به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد و استانداری ها نیز موظف به نظارت بر اجرای این دستورالعمل شدند.

بنا به میزان اهمیت الکترونیکی شدن میز خدمت در دستگاه های اجرایی بمنظور ارتقاء راندمان خدمات دهی، افزایش رضایت اریاب رجوع و کاهش هزینه های اضافی سازمانها و ادارات، شرکت سیگما با بهره مندی از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در موتور قدرتمند برنامه ساز و فرم ساز خود و بکارگیری زبده ترین متخصصین کشور، در چند سال اخیر قدم های بررگی در پیاده سازی سامانه میز خدمت الکترونیکی دستگاه های اجرایی مختلف برداشته است و تمام تلاش خود را برای حفظ کیفیت و تحقق کامل آرمان های حقوق شهروندی و دولت الکترونیک انجام میدهد.

چرا دستگاه های اجرایی به ما اعتماد کرده اند؟

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما پرآوازه ترین و برترین شرکت ایران در حوزه فناوری اطلاعات میباشد که با سال سابقه درخشان در راه اندازی پورتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی، رایانش ابری و دولت الکترونیک، مجری راه اندازی پورتال سازمانی حرفه ای بسیاری از دستگاه های اجرایی دولتی اعم از وزارتخانه ها، سازمان ها، نهاد ها، بانک ها و همچنین شرکت های خصوصی بزرگ و مشهور ایران میباشد. شرکت دانش بنیان سیگما با ارائه کیفیت بالای خدمات، امنیت بسیار بالا و امکانات قدرتمند توانسته است رتبه 1 شورای عالی انفورماتیک را از آن خود کند و مورد اعتماد بسیاری از برندهای معروف و ارگان های دولتی ایران باشد. بمنظور اطلاع از ارگانها و برندهایی که به ما اعتماد کرده اند و اجرای سامانه میز خدمت الکترونیکی سازمان خود را به ما سپرده اند، اینجا را کلیک کنید.

تجربیات ما

مقایسه تاثیر میز خدمت الکترونیکی در سازمان

سیستم سنتی بدون میزخدمت

  • مراجعات بالای ارباب رجوع
  • گم شدن مدارک و مستندات
  • عدم ردگیری لحظه ای درخواست های ارباب رجوع
  • عدم شفافیت در نظام اداری و افزایش احتمال تخلفات
  • پیدایش مراحل و رویه های اضافی بروکراسی اداری
  • هزینه های سربار بایگانی و حفظ امنیت مدارک و مستندات
  • طولانی شدن مدت زمان انجام درخواست اریاب رجوع
  • سردرگمی ارباب رجوع بعلت عدم اطلاع از قوانین و رویه های اداری
  • عدم ارزیابی دقیق کیفی خدمات دهی در سازمان
  • ناراضیتی عمومی ارباب رجوعان
  • و ده ها مشکلات دیگر

سیستم مدرن با میزخدمت

  • کاهش مراجعات اضافی ارباب رجوع
  • عدم سرقت و گم شدن مدارک و مستندات
  • امکان ردگیری لحظه ای درخواست های ارباب رجوع
  • ایجاد شفافیت در نظام اداری و کاهش احتمال تخلفات
  • کاهش مراحل و رویه های اضافی بروکراسی اداری
  • حذف شدن هزینه سربار بایگانی و حفظ امنیت مدارک و مستندات
  • تسریع مدت زمان انجام درخواست ارباب رجوع
  • افزایش آگاهی ارباب رجوع از قوانین و رویه های اداری
  • امکان ارزیابی دقیق کیفی خدمات دهی با ایجاد نظرسنجی الکترونیکی
  • ارتقا عمومی رضایت ارباب رجوعان
  • و ده ها مزایای دیگر

امکانات و ویژگی ها

ویژگی های منحصر بفرد نرم افزار میز خدمت سیگما

  • طراحی سناریو و ساختار فرآیندهای ارائه خدمت به ارباب رجوع
  • اجرا و راه اندازی میز خدمت در ابعاد مختلف سازمانی
  • پشتیبانی از پلتفرم ها و دستگاه های مختلف مانند اپلیکیشن ها، موبایل و تبلت و ..
  • دارای موتور قدرتمند و تحت وب فرآیند ساز برای ساخت انواع سیستم های مورد نیاز سازمانها
  • امکان تغییر دادن لحظه ای فرم ها و سیستم ها
  • قابلیت اتصال به دیگر سامانه های دستگاه های اجرایی
  • امنیت بسیار بالا در اعتبارسنجی الزامات عمومی، اعتبارسنجی الزامات مکانیزم، محرمانگی، صحت داده، بررسی لاگ‌ ها، صحت سیستم
  • در دسترس پذیری و سرعت اجرای بالای سیستم ها
  • پشتیبانی از امضای دیجیتال و دیگر مصوبات جدید دولت الکترونیک
  • پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته مستمر و گسترده
  • هماهنگی سیستم ها با بخشنامه ها و دستورالعمل های جدید نظام اداری کشور

ویژگی های عمومی نرم افزار میز خدمت سیگما

  • پیاده سازی سیستم های ثبتی، خرید، اطلاع رسانی و استعلام گیری  بصورت فرآیند محور
  • امکان ردیابی مراحل پیشرفت و رهگیری درخواست ها با ارائه شماره پیگیری به ارباب رجوع
  • اتصال و یکپارچگی با دیگر سیستم های میز خدمت الکترونیکی سازمان
  • اتصال و یکپارچگی با میز خدمت حضوری سازمان و نرم افزارهای اتوماسیون اداری سازمانها بمنظور شفاف سازی خدمات و پاس داشتن حقوق شهروندی
  • قابلیت اتصال به درگاه های پرداخت بانکی
  • مدیریت یکپارچه سیستم ها در سامانه میز خدمت
  • امکان گزارش گیری از علمکرد سیستم ها
  • دارای سیستم نظرسنجی ( طرح تکریم اریاب رجوع )
  • تهیه محتوای اطلاع رسانی به ارباب رجوع در سیستم های خدمات دهی
  • سفارشی سازی فرآیندها و سیستم های خدمات دهی مطابق با نیازها و اهداف سازمان
  • رصد و مانیتورینگ لحظه ای کارکرد سیستم ها
  • مطابقت کامل با دستورالعمل میز خدمت ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور

درخواست دمو


* نام و نام خانوادگی
*
*
*
*
1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.