پورتال سيگما

پورتال دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله یک دانشگاه علوم پزشکی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر تهران است. این دانشگاه در زمان فرماندهی محسن رضایی تأسیس شد. دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) برای اولین بار فعالیت خود را در قالب دانشکده علوم‌پزشکی سپاه به عنوان یکی از دانشکده‌های دانشگاه امام‌حسین (ع) در سال ۱۳۶۴ شروع کرد و با گسترش فعالیت‌ها و نیاز به توسعه نظام سلامت نیروهای مسلح از سال ۱۳۷۱ مجوز پذیرش دانشجوی پزشکی را به دست آورد و نهایتاً در سال ۱۳۷۴ با تصویب تشکیل دانشگاه علوم پزشکی در شصت و ششمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. طراحی پورتال دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله بخاطر اهمیت بسیار زیاد امنیت پرتال سازمانی دارای پیچیدگی های زیادی بود که با استفاده از نرم افزار پورتال ساز سیگما پیاده سازی شده است.

آدرس : میدان ونک  خیابان ملاصدرا خیابان شیخ بهایی جنوبی، کوچه شهید نصرتی، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)
 روابط عمومی دانشگاه : 87555343
 

سامانه ثبت درخواست دانشنامه

دانشجویان دانشگاه بقیه الله با مراجعه به این سامانه و درج اطلاعات هویتی و تکمیلی خود میتوانند نسبت به ثبت درخواست دانشنامه و امور فارغ التحصیلی خود اقدام نمایند و با کد رهگیری دریافتی، نتیجه درخواست خود را پیگیری کنند.

میز خدمت بیمارستان بقیه الله

بمنظور افزایش آگاهی مراجعین در بیمارستان بقیه الله، میز خدمت الکترونیکی بیمارستان بقیه الله توسط شرکت سیگما در راستای طرح تحول دیجیتال نظام اداری این بیمارستان راه اندازی شد. مراجعین محترم با مراجعه به این صفحه و انتخاب بخش مورد نظر میتوانند نسبت به امکانات و خدمات دهی بیمارستان اطمینان حاصل نمایند.

سامانه شرکت در همایش ها و جشنواره ها

در راستای مکانیزه کردن فرآیندهای ثبت نامی، کارکنان، محققان و دانشجویان دانشگاه بقیه الله با مراجعه به این سامانه و درج اطلاعات هویتی و اطلاعات تکمیلی میتوانند نسبت به ثبت درخواست خود مبنی بر شرکت در جشنواره های دانشگاهی اقدام نمایند.

سامانه رزرو مشاوره الکترونیک

محققان و یا دانشجویانی که نیاز به مشاوره الکترونیک با اعضای معاونت پژوهش بیمارستان بقیه الله دارند، با مراجعه به این سامانه و درج اطلاعات هویتی و تکمیلی خود میتوانند درخواست خود را ثبت و ارسال نمایند.

سامانه همکاری در پژوهش

محققان و پژوهشگرانی که قصد همکاری با معاونت پژوهش بیمارستان بقیه الله الاعظم را دارند، با مراجعه به این سامانه و ثبت تکمیل اطلاعات هویتی و اطلاعات تکمیلی نظیر تحصیلات، حوزه تخصصی، حوزه علاقه مندی و... میتوانند رزومه علمی و یا رزومه شغلی خود را پیوست و درخواست خود را برای همکاری ارسال نمایند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.