پورتال سيگما

پورتال شرکت توزیع نیروی برق استان البرز

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز

اولین بنگاه برق رسانی در شهر کرج به نام بنگاه سعادت در سال 1328 در محله کلاک خیابان برق فعلی شروع به فعالیت نموده که با توجه به محدودیت و پراکندگی جمعیت شهر کرج تعداد کمی انشعاب بصورت لامپ شمار توسط بنگاه مذکور به ساکنین شرق شهر کرج واگذار ودر سال 1335 با تاسیس شرکت جهان چیت توسط مرحوم فاتح اقدام به واگذاری تعدادی انشعاب نیز توسط شرکت مذکور به ساکنین غرب کرج گردید.

در سال 1342 با تفویض مسئولیت برقرسانی به شهرداریها ، شهرداری کرج تاسیسات موجود را از بنگاه سعادت و شرکت جهان چیت تحویل و اقدام به فروش انشعاب و تامین روشنایی معابر نمود که در سال 1345 این وظیفه به برق تهران محول گردید و با نصب دو دستگاه ژنراتور دیزلی کاتر پیلار هر یک به قدرت 100 کیلوولت و دو دستگاه ژنراتور دویتز 60 کیلوواتی در ساختمان فعلی منطقه برق شرق کرج عملیات تامین برق ساکنین شهر کرج آغاز و پس از آن به مرور زمان با تجهیز پست 63 کیلوولت کمال آباد و احداث خطوط فشار متوسط ، ژنراتورهای دیزلی جمع آوری و تامین برق از طریق شبکه سراسری آغاز گردید. طراحی سایت پرتال، سئو سایت و سامانه های خدمات الکترونیکی این شرکت توسط متخصصین توانمند سیگما انجام شده است.

آدرس : کرج، بلوار طالقانی شمالی، بالاتر از پل آزادگان، ابتدای بلوار امام رضا (ع)
تلفن : 02632122000

سامانه میز خدمت الکترونیکی

مشترکین برق استان البرز با مراجعه به میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان البرز میتوانند به کلیه خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند. عناوین خدمات به همراه شناسه خدمت، فرم های مربوطه و بسترهای ارائه خدمت به کاربران معرفی شده است. همچنین مشترکین میتوانند به لیست دفاتر پیشخوانی که خدمات مدنظر را ارائه میدهند به همراه تلفن و آدرس دفاتر برای انجام خدمات حضوری دسترسی داشته باشند.

سامانه نظرسنجی خدمات

مشترکین برق استان البرز با مراجعه به این سامانه میتوانند میزان رضایتمندی خود را از اقدامات شرکت در مورد مسائل برق، کیفیت رفتار و برخورد کارکنان، نحوه رسیدگی به شکایات، کیفیت خدمات پس از فروش، ارائه خدمات فروش انشعاب، وضعیت اطلاع رسانی، خدمات سایت اینترنتی و... بصورت نظرسنجی الکترونیکی ثبت فرمایند و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز را در برطرف کردن نقاط ضعف یاری کنند. این سامانه در راستای طرح تحول دیجیتال و دولت الکترونیک در نظام توسعه اداری کشور برای این شرکت بزرگ توسط شرکت سیگما طراحی و راه اندازی شده است.

سامانه سرویس دوره ای تجهیزات

کارشناسان بازدیدهای دوره ای تجهیزات کامپیوتری شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از طریق این سامانه قادر خواهند بود بازدیدهای خود را همراه با جزئیات کامل ثبت نمایند. کارشناسان میبایست تاریخ بازدید شعبه و واحد مدنظر را پس از بازدید در این سامانه همراه با درج مشخصات سیستم های کامپیوتری، شماره اموال تجهیزات و.. ثبت کنند. این سامانه بمنظور سازمان دهی نگهداری تجهیزات طراحی و راه اندازی شده است.

سامانه سنجش میزان رضایتمندی کارکنان

این سامانه بمنظور سنجش میزان رضایتمندی کارکنان در جهت بهبود سطح رضایتمندی از عملکرد شرکت طراحی شده است. کارکنان شرکت توزیع نیروی برق در تمامی مراکز شهرستانهای استان البرز با شرکت در این نظرسنجی میتوانند مدیران شرکت را در شناخت بیشتر از مسائل و مشکلات داخل سازمان و برطرف سازی آنها یاری کنند.

نظرسنجی دوره های آموزشی

کارکنان مراکز مختلف توزیع برق در شهرستانهای استان البرز با استفاده از این سامانه میتوانند در نظرسنجی دوره های آموزشی شرکت کنند و با پاسخ دادن به سوالات، در بهتر شدن دوره های آموزشی آتی نقشی موثر داشته باشند.

سامانه شناسایی فرایندهای مشکل دار

مشترکین برق استان البرز چنانچه فرآیندی مشکوک و یا مشکل دار مانند طولانی شدن مراحل انجام کار، عدم اطلاع رسانی های مهم، هزینه های بی مورد، برخورد نامناسب از متصدی و... ببینند میتوانند به این سامانه مراجعه کرده و گزارش خود را بدست مسئولین شرکت توزیع نیروی برق استان البرز برسانند.

سامانه ثبت نام در پورتال

بمنظور یکپارچه سازی و سازمان دهی مشترکین برق استان البرز، این سامانه طراحی و راه اندازی شده است تا کاربران بتوانند با یکبار ورود به پورتال، از کلیه سامانه های آن استفاده کنند. کاربران با ثبت نام خود در پورتال، دیگر نیاز نیست برای ثبت درخواست های خود در هر سامانه، اطلاعات هویتی خود را وارد نمایند.

سامانه ثبت درخواست تست کنتور

مشترکین برق استان البرز چنانچه مغایرت و اشتباهاتی در کارکرد و عملکرد کنتور برق خود متوجه میشوند، میبایست به این سامانه مراجعه کرده و با ثبت شماره پرونده و شناسه قبض، درخواست تست کنتور دهند.

سامانه ثبت اعلام خاموشی

اشخاص حقیقی و حقوقی بمنظور ثبت اعلام خاموشی ساختمان یا ملک محل سکونت خود، میبایست به این سامانه مراجعه کرده و اطلاعاتی مانند آدرس محل، تلفن تماس و...را وارد نمایند. شایان ذکر است برای دسترسی به این سامانه، افراد باید حساب کاربری در شرکت توزیع برق استان البرز داشته باشند.

سامانه ثبت پیشنهاد و انتقاد

این سامانه بمنظور تکریم ارباب رجوع و تحقق حقوق شهروندی طراحی و راه اندازی شده است. کاربران با ورود به این سامانه و درج اطلاعات هویتی میتوانند انتقادات و پیشنهادات خود را به دست مسئولین مربوطه برسانند.

سامانه ارتباط با واحد حراست

ارباب رجوعان از طریق این سامانه و درج اطلاعات هویتی خود میتوانند مسائل، نظرات و مشکلات را با مسئولین واحد حراست شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در میان بگذارند. واحد حراست پس از بررسی های لازم، در صورت نیاز با فرد تماس خواهند گرفت.

سامانه ارتباط با مدیر عامل

اشخاص حقیقی و حقوقی با مراجعه به این بخش و درج اطلاعات هویتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل خود قادر خواهند بود مسائل، مشکلات و نظرات خود را به شکل مستقیم با مدیریت محترم شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در میان بگذارند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.