پورتال سيگما

پورتال شرکت فولاد ایران

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی شرکت فولاد ایران

درسال 1358پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، شرکت ملی ذوب آهن ایران و شرکت ملی صنایع فولاد ایران درهم ادغام و" شرکت ملی فولاد ایران " ایجاد شد. بدین ترتیب تخصصی ترین شرکت فعال در زمینه معدن و صنعت فولاد کشور شکل گرفت. شرکت ملی فولاد ایران از بدو تاسیس تا سال 1380 به عنوان تنها شرکت تخصصی در زمینه مدیریت و هدایت کارخانه های فولاد سازی و اجرای طرح های معدنی و فولادی فعالیت نمود و تقریبا" بدون استثناء تمام کارخانه های بزرگ معدنی و فولاد سازی کشور را اجرا و به بهره برداری رساند. از جمله فولاد مبارکه اصفهان بعنوان مهمترین کارخانه تولید ورق در خاور میانه در زمان جنگ با مدیریت این شرکت به اجرا و بهره برداری رسید. تعدادی از کارخانه های فولادی، معدنی و جانبی که توسط شرکت ملی فولاد ایران اجرا و راه اندازی شده اند، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت فولاد خوزستان، شرکت فولاد آلیاژی، شرکت فولاد خراسان، شرکت فولاد آذربایجان، شرکت فولاد هرمزگان و... میباشد. پورتال و سامانه های شرکت فولاد ایران بدست متخصصین شرکت سیگما طراحی و راه اندازی شده است.

آدرس: تهران، بالاتر از میدان ولیعصر، شماره 1713 
تلفن: 84811 
تلفن روابط عمومی : 84812221 

سامانه ثبت مناقصه و مزایده

اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق این سامانه میتوانند نسبت به ثبت مناقصه و مزایده در شرکت ملی فولاد ایران مبادرت ورزند. کاربران نیاز است که در این سامانه تاریخ شروع و پایان را وارد و پس از وارد کردن عنوان و شرح مناقصه یا مزایده، درخواست خود را ثبت نمایند.

سیستم ارتباطات مردمی

اشخاص حقیقی و حقوقی با مراجعه به این بخش و درج اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل خود قادر خواهند بود مسائل، مشکلات و نظرات خود را با مسئولین زیربط در میان بگذارند و منتظر تماس کارشناسان این شرکت باشند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.