پورتال سيگما

پورتال شرکت خدمات انفورماتیک

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی شرکت خدمات انفورماتیک

شرکت خدمات انفورماتیک در راستای سیاست های نهاد ارشد به منظور ایجاد و راه اندازی سیستم جامع اتوماسیون بانکی کشور در سال 1372 بعنوان بازوی اجرائی تاسیس گردید. در همین راستا و به منظور انجام این ماموریت خطیر ملی، این شرکت از بدو پیدایش برنامه ریزی لازم برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز و تشکیل مراکز تامین نیازهای اجرائی اقدام نمود. زیرساخت های موجود شرکت در طی دو دهه گذشته با به روزترین تکنولوژی های موجود جهان در زمینه های بانکداری الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مراکز کامپیوترهای بزرگ (MainFrame)، شبکه مخابراتی اختصاصی VSAT، راهبری سیستمهای بزرگ و چند سکوئی با قابلیت Online/ Realtime تشکیل و توسعه یافته است. دانش فنی و تجربه تخصصی بیش از 25 سال، این شرکت را در زمره بزرگترین شرکت های فعال در این حوزه در سطح منطقه و جهان قرار داده است. این شرکت در طی سال های گذشته و با توجه به سیاست های چابک سازی ماموریت های اجرائی و تخصصی خود و بنابر نیازهای جامعه بانکی کشور اقدام به تاسیس شرکت های تخصصی در حوزه های مختلف نموده است که با مراجعه به سایت شرکت های تابعه می توانید از کمیت و کیفیت فعالیت های آنها آگاهی بیشتری کسب نمائید. سیستم های الکترونیکی پیاده سازی شده به درخواست شرکت خدمات انفورماتیک از جمله آیویکند (iweekend). پورتال اینترنتی این شرکت بدست متخصصین شرکت سیگما طراحی و راه اندازی گردیده است.

تلفن: 27370
دفتر مرکزی: تهران، خیابان میرداماد، میدان مادر(محسنی)، خیابان شاه نظری، خیابان مددکاران، تقاطع خواجوی، شماره 6، ساختمان مرجان.

سامانه ثبت نام مناقصات

متقاضیان با مراجعه به این سامانه میتوانند به مناقضات و مزایدات جاری این شرکت دسترسی داشته و در صورت تمایل نسبت به ثبت نام در مناقصات اقدام نمایند.

سامانه متقاضیان استخدام

این شرکت به منظور تامین و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود، از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، در شهر تهران دعوت به همکاری نماید. متقاضیان با مراجعه به این سامانه و انتخاب سمت شغلی های مورد نیاز شرکت میتوانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.