پورتال سيگما

پورتال بانک صنعت و معدن

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی بانک صنعت و معدن

بانک صنعت و معدن یک بانک دولتی ایرانی است که در سال ۱۳۶۲ با ادغام سه بانک دولتی و سه صندوق سرمایه‌گذاری، تأسیس شد و هم‌اکنون تمرکز اصلی آن بر ارائه خدمات بانکداری خرد و وام‌های صنعتی معطوف می‌باشد. شعبه مرکزی این بانک در شهر تهران قرار دارد و هم‌اکنون دارای ۶۵ شعبه و ۱٫۱۶۵ کارمند می‌باشد. بانک صنعت و معدن در سال ۱۳۹۱ با درآمدی بالغ بر هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان، در رتبه ۶۱ از بزرگترین شرکت‌های ایرانی (از لحاظ میزان درآمد) قرار گرفت. طراحی پورتال سازمانی و راه اندازی سامانه های تحت وب بانک صنعت و معدن توسط متخصصین زبده شرکت سیگما انجام شده است.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع چمران، شماره 2917
تلفن: 19-22029811
ایمیل: info[at]bim.ir

سیستم شعب بانک صنعت و معدن

کاربران می توانند با استفاده از جستجوی پیشرفته به اطلاعات شعب بانک مثل آدرس، تلفن، کدپستی، فکس، شماره شعبه، ساعات کاری و... دسترسی پیدا کرد. کاربران از طریق این سیستم قادر خواهند بود نزدیک ترین شعبه به محل مورد نظر خود را پیدا و جزئیات آن را مشاهده کنند.

پرسش های متدوال

مشتریان حقیقی و حقوقی بانک صنعت و معدن میتوانند پیش از ثبت پرسش، به این سیستم مراجعه کرده و به سوالات متدوال دسترسی داشته باشند. این سوالات، بر اساس بیشترین پرسش های ثبت شده در سامانه استخراج و سامان دهی میشود و در این سیستم قرار میگیرد.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.