پورتال سيگما

پورتال گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا

ماموریت اصلی گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا، توسعه، تامین، تدارک و ارائه خدمات جامع در حوزه فناوری اطلاعات به بانک ملت به عنوان سهامدار اصلی و سایر مشتریان متقاضی این نوع خدمات است. با گذشت دو دهه از شروع فعالیت شرکت بهسازان ملت به عنوان هسته اصلی گروه بهسازان فردا، این گروه علاوه بر این نقش آفرینی پررنگ در کسب و کار بانک ملت و تقویت جایگاه رقابتی آن و با اضافه شدن تدریجی شرکت های همکار، مبدل به یکی از بزرگترین مجموعه های تخصصی فناوری اطلاعات کشور شده است. برپایی و مدیریت چندین شرکت بزرگ انفورماتیکی و ایجاد زنجیره متنوعی از کسب و کارهای به هم مرتبط در حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک، جایگاه این مجموعه را در صنعت فناوری اطلاعات و بانکداری کشور متمایز از تمامی رقبای خود ساخته است. با توجه به قابلیت های بالا پورتال سیگما، راه اندازی پورتال این مجموعه به سیگما واگذار شده است.

آدرس: تهران، بزرگراه صدر، خیابان دیباجی جنوبی کوچه مژگان، پلاک 2، طبقه 9
تلفن: 27315000-021

سامانه تماس با ما

در مواردی که کاربران بخواهند با مجموعه بصورت مستقیم مکاتبه داشته باشند، میتوانند پیام خود را در این بخش ثبت کرده و با استفاده از اطلاعات تماس ثبت شده توسط کاربر، مجموعه بهسازان فردا نسبت به پیگیری موارد اقدام می نماید.

سامانه همکاری با ما

در سامانه دعوت به همکاری افراد مشتاق میتوانند اطلاعات خود شامل اطلاعات فردی و تماس و رزومه خود را برای این مجموعه ارسال کرده و مجموعه بهسازان فردا پس از پایش رزومه های ارسالی بر اساس اولویت های سازمان، از افراد دعوت به مصاحبه میکند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.