پورتال سيگما

پورتال سازمان قضایی نیروهای مسلح

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی سازمان قضایی نیروهای مسلح

سازمان قضایی نیروهای مسلح بخشی از قوه قضائیه کشور و تنها مرجع قضایی اختصاصی پیش بینی شده در قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد که از دادسراها و دادگاههای نظامی تشکیل شده است. براساس اصل 172 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای رسیدگی به جرایم مربوط به وظایف خاص نظامی و یا انتظامی اعضاء ارتش ، ژاندارمری ، شهربانی ( نیروی انتظامی) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محاکم نظامی مطابق قانون تشکیل می گردد ، ولی به جرایم عمومی آنان یا جرایمی که در مقام ضابط دادگستری مرتکب می شوند در محاکم عمومی رسیدگی می شود . دادستانی و دادگاه های نظامی بخشی از قوه قضائیه کشور و مشمول اصول مربوط به این قوه هستند. طراحی پورتال و سامانه های خدمات الکترونیکی تحت وب سازمان قضایی نیروهای مسلح توسط مهندسین زبده شرکت سیگما انجام شده است.

آدرس : تهران ، خیابان دکتر شریعتی ، چهار راه شهید قدوسی
تلفن تماس: 82909-021
تلفن گویا: 82900-021

سامانه رسیدگی به شکایات سازمان قضائی نیروهای مسلح

مراجعین نهادهای نیروهای مسلح چنانچه در مراحل اجرای پرونده قصد اعلام اعتراض و یا شکایت دارند، از طریق این سامانه و بارگزاری مستندات و درج اطلاعاتی مانند شماره پرونده میتوانند شکایات خود را ثبت و ارسال نمایند. این سامانه در راستای طرح تحول دیجیتال و دولت الکترونیک در نظام توسعه اداری کشور برای این سازمان بزرگ توسط شرکت سیگما طراحی و راه اندازی شده است.

سامانه ارسال گزارش های مردمی

این سامانه بمنظور پیشگیری و جلوگیری از فسادهای اداری طراحی و راه اندازی شده است. مراجعین به هر یک از نهادهای نیروهای مسلح از قبیل ارتش، سپاه، بسیج و... با مراجعه به این سامانه و درج اطلاعات هویتی گزارش دهنده و اطلاعات تکمیلی مانند مشخصات نهاد یا دستگاه، درج اطلاعات هویتی شخص متخلف، توضیحات همراه با بارگزاری مستندات و... میتوانند نسبت به ارسال گزارش اقدام نمایند.

سامانه ثبت پرسش

کاربران با مراجعه به این سامانه و درج پست الکترونیکی خود میتوانند پرسش های خود را با سازمان قضایی نیروهای مسلح مطرح کنند. پرسش های در زمینه آرا و احکام قضایی، قوانین و مقررات حاکم بر نیروی های مسلح، ادارات حقوقی سازمان، پژوهش ها و... در این سامانه قابل پاسخ و پیگیری خواهد بود.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.